nästa dag

konserten igår var jätte bra, fast drygt att det inte fanns några sittplatser, fick stå i flera timmar, längtade bara hem efter sängen och sova ut. i morse vaknade jag halv 12...........
runt eftermiddagen cyklade jag en långrunda med hunden som är 7 år. han är kastrerad så då blir han lättare fet och måste motionera mycket och äta low-fat mat. vilket är ganska drygt att hålla reda på, speciellt att man måste cykla med honom.
i morgon ska jag på stan med syrran och få pengar av mamma att handla vad jag vill i affären Gina Tricot, kan låta lyxigt men det är sållan vi får pengar.
 skulle behöva en klänning till midsommar.......XD
längtar till nästa månad då jag, min syster och pappa och styvmorsa ska åka med båten Birka Paradise, min styvmamma har jobbat på en båt tidigare i livet  så vi får åka resan helt gratis. båten går till åland från stockholm.... någon mer som ska dit?????
jag ska få en ny mobil oxå av min pappa, blir nog en sony ericsson w580i rosa, men är inte riktigt säker...
just nu hoppas jag bara mitt sommarlov blir lyckat:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0