helooooooooo



åhh vill ha en kamera så man kan lägga ut riktiga bilder..
ni skulle veta vad som hände i morse, ja skulle ut med en utav mina hundar (har 3) och gick då över en bilväg där jag bor och sen på andra sidan gatan gick jag in i en skog, det finns 3 vägar in till den skogen och jag bara tog en stig, sen väl inne i skogen då jag skulle vända hemåt kom min andra hund springandes mot mig som var hemma, utan koppel och allt, jag lyfte upp henne och bar na´hem. då visade det sig att hon hade sprungit över bilvägen som tur utan att bli påkörd och sen slumpmässigt tagit samma väg in till skogen som jag tog. nu vet vi vart hon smet och har tävkt för "smitningshålet".
och sen mina skor jag köpte andvände jag när jag var ut med hunden och efter 15 minuter hade jag ont i fötterna och fick redan en liten blåsa på foten. dåligt att nya skor ska vara obekväma i början.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0