hej hej bloggare

hej hej allihopa!!!  äntligen sommarlov, då kan man sola och bada (med piña colada). bara man får slippa dom tidiga mornarna.XD
dåligt väder det är i falun då, bara regn, åska och blixtar yuh, hoppas det blir bättre i kväll då jag ska på 
rockstad falun, med Sabaton,Mystic Prophecy, Prey, Billion Dollar Babies, SkyRide, Mimikry, Panzer Princess och Mary Fay, haha fett kul, nån som ska dit?
måste göra mig i ordning och äta sen.
jag försöker övertala mamma att köpa en kamera men den kostar ju ett lakan nästan, och hon är en sån som inte vill slösa pengar på onödiga saker, men det lutar nog mer åt ja, hoppas det, då kan jag ta kort på mina sommar outfits.
åhh önska jag hade ett sommarjobb eller någonting så man har mycket pengar, på sommarn finns det ju tusen kläder man vill köpa men man har typ inga pengar.
funderar på att gå på bio i helgen och titta på hulken, haha värsta roligt när han sitter med en kompis och ba -jag har beteende jag inte kan kontrollera, kompisen ba - går du till en terapueft, han ba - det är nog lite mer komplicerat än så, och då förvandlas han till hulken. haha jag vet jag har sjuk humorXD.( ser roligare ut på bild än det jag skriver)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0